معرفی سایت های جذاب و کاربردی
معرفی سایت هایی با خدمات جالب و کاربردی
درباره وبلاگ


هدف از ساختن این وبلاگ معرفی سایت هایی است که خدمات جالب و کاربردی ارائه می دهند.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : elham

این صفحه رو واسه سرگرمی به شما معرفی میکنم.

http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf

بعد از اینکه وارد صفحه شدید می بینید که صفحه کاملا سیاهه. حالا می تونید هر جای صفحه که خواستید کلیک کنید یا حتی همه جای صفحه کلیک کنید.

این صفحه تقدیم به شما

 

 

پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : elham

اگر کمی در زبان انگلیسی سر رشته دارید و دوست دارید ترفند‌های جالبی هم در دنیای فناوری اطلاعات یاد بگیرید مراجعه به سایت www.addictivetips.com می‌تواند برای شما مفید باشد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، در این سایت می‌توانید مقالات و ترفند‌های سرگرم‌کننده زیادی پیدا کنید و زمان زیادی را هم پای گشت و گذار در سایت بگذارید.

شاید هم به همین علت است که نام این سایت ترفند‌های اعتیاد‌آور است. هدف این سایت معرفی نرم‌افزار‌های رایگان و ترفند برای صرفه‌جویی در زمان، حل مشکلات و بهبود بهره‌وری در دنیای فناوری اطلاعات است

طراحی این سایت بسیار ساده و در عین حال جذاب است و بخش‌های اصلی آن شامل News، Internet،Windows Mac ،Linux ، apps،Mobile و.. که به شکل لگوی معروف آنها در سمت راست صفحه و به صورت نواری افقی دیده می‌شودیکی از بخش‌های جذاب این سایت برای هر یک از کاربران شاید مربوط به Internet و Windows باشد .

با کمک این دو بخش می‌توانید با نرم‌افزارها، ترفندها و سایت‌های کاربردی، در این قسمت‌ها آشنا شوید. یکی از مشخصه‌های یک سایت خوب آرشیو مناسب است، در Addictive Tips یک آرشیو خیلی دقیق و کاربردی تعبیه شده است، این آرشیو بر اساس بخش، نام نویسندگان، ماه و هفته تقسیم‌بندی شده و با وجود امکان جست‌وجو در پیدا کردن مطلب مورد نظرتان مشکل چندانی نخواهید داشت.

از امکانات جانبی سایت می‌توان به اشتراک ایمیلی و RSS اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات مفید سایت نسخه موبایل است که برای صفحه کوچک موبایل طراحی شده تا بتوانید با موبایل هم به مطالب این سایت دسترسی داشته باشید.

منبع:

موفق باشید؛

الهام

http://barsam.ir

حتما برای شما هم پیش آمده که برای مثال در سفر بودید و دوست داشتید فورا خاطرات خود را در یک جای مطمئن ثبت کنید . خاطراتی که می تواند شامل عکس ها , متن ها , تصاویر و یا صدای شما در اون مکان باشه

EverNote در حقیقت سایتی‌ست که شعار آن “Save your ideas, things you like, things you hear, and things you see.” ایده هاتون و چیزهایی که دوست دارید را ثبت کنید ؛ چیزهایی که می بینید و می شنوید و بعد در هر نقطه ای که بودید به آنها دسترسی پیدا کنید .

برای مثال متن خود را در نرم افزار پی سی Evernote ذخیره و بعدا در گوشی آیفون خود یا آی پاد خود مشاهده و آن را تکمیل و یا خاطرات خود را مرور کنید . اورنوت نرم افزارهای مجزایی برای  مک ، ویندوز و وب کلیپر دارد و برای گجت های پرتابل نظیر آی‌پد ؛ آی پاد و آیفون ؛ اندروید , بلک بری , پالم و ویندوز موبایل نیز نرم افزارهای جداگانه ای دارد که با نصب هر یک روی وسیله خود می توانید خاطرات و نوت های خود را ثبت و توسط آن سینک کنید.


حال یک مثال می زنم ؛ من نرم افزار اورنوت را روی لپ تاپم و همینطور آی پادم نصب دارم , در سفر با دوستان خاطرات خود را به صورت صوتی ضبط و آن را به اورنوت خود در آی پاد انتقال می دم , حال می توانم در همان لحظه به آن فایل صوتی روی لپ تاپم دسترسی داشته باشم و البته از این مطمئنم که همه این خاطرات و عکس ها و صداها در یک جای امن نگه داری و همیشه در دسترس خواهد بود. در حقیقت با EverNote هیچ جیز را فراموش نخواهید کرد و همیشه خاطراتتان همراهتان خواهند بود . برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید .

منبع :

http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام

پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : elham

در فضای وب‌سایت‌های کاربردی و جذاب کم نیستند؛ اما انتخاب از میان این انبوه آدرس اینترنتی این روزها چندان آسان نیست. 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، اگر به دنبال یک سایت جالب هستید و می‌خواهید کمی خستگی در کنید پیشنهاد می‌کنیم به سایت www.drawastickman.com مراجعه کنید . هرچند به دلیل طراحی گرافیکی سایت کمی طول می‌کشد که بتوانید از امکانات کامل سایت استفاده کنید، اما در کل drawastickman سایتی است که برای سرگرمی و گذراندن وقت فراغت مناسب است.

شما در این سایت در ابتدا یک انسان خلق می‌کنید یعنی با ماوس خود یک شخصیت انسانی می‌کشید. در نهایت این سایت به این شخصیت جان می‌دهد و بازی شروع می‌شود.

شما در مراحل مختلف و برای اینکه انسانی که کشیده‌اید بتواند به مرحله بعد وارد شود باید با استفاده از امکاناتی که سایت در اختیارتان گذاشته به شخصیت خود کمک کنید. 

در مرحله ابتدایی بازی سایت از شما می‌خواهد یک انسان با توجه به ذوق و هنر خود بکشید سپس به شما یک جعبه می‌دهد که در آن را باید با کلید باز کنید که اگر شما در کشیدن کلید اشتباهی به خرج دهید، اژدهایی نمایان می‌شود و شما را با نفس آتشین خود می‌سوزاند. همچنین علاوه بر نقاشی شما می‌توانید به گالری تصاویر سایت هم سر بزنید. در این بخش نقاشی‌های جالب کاربران وجود دارد که واقعا دیدنی است.

منبع: http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام

حتما تا به حال در موقعیت هائی مانند: محل کار، منزل، خانه اقوام و یا دوستان و …. قرار گرفته اید که امکان طبخ غذا ندارید و یا به هر دلیل حال و حوصله غذا پختن نیست و دوست دارید یه غذای گرم و خوشمزه و شاید هم یه غذای رژیمی و یا غذای فرنگی و یا … از یه جائی سفارش بدید، امارستورانی رو در آن اطراف نمی شناسید و اگر هم تلفن رستورانی رو دارید از کیفیت غذاش مطمئن نیستید. ما یه راه حل عالی براتون داریم.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، کافیه دسترسی به اینترنت داشته باشید و به سایت www.foodbiar.com  مراجعه کنید. شما به راحتی می توانید رستورانهای اطراف خودتان را جستجو کنید، امکانات و منوی غذاشونو  با جزئیات ببینید و نظر مشتریان را مشاهده کنید و در نهایت یه تصمیم خوب برای رفع گرسنگیتون بگیرید. با فودبیار هیچ گاه فرصت تخفیف های ویژه رستورانها را از دست نمی دهید. اگه دسترسی به اینترنت هم ندارید باز هم مشکلی نیست. با نرم افزار موبایل فودبیار شما می توانید از رستورانهای مختلف سفارش غذا بدید، اما فقط با استفاده از یک sms.

نحوه کار فودبیار:

مزایای استفاده شما از فودبیار

  • عضویت ساده و رایگان
  • قابلیت مشاهده منو و امکانات رستوران
  • امکان بهره مندی از تخفیفات ویژه رستورانها
  • صرفه جوئی در وقت
  • انتخاب غذا بر مبنای سلیقه شما
  • امکان پرداخت با روشهای مختلف: نقدی، آنلاین، پرداخت امن پاسارگاد و امتیازFB
  • پشتیبانی رایگان سایت برای راحتی شما
  • امکان سفارش شرکتی و به صورت گروهی
  • امکان سفارشگذاری غذا با موبایل و بدون نیاز به اینترنت
  • امکان سفارش مجدد سفارشهای قبلی
  • کسب امتیاز FB برای هر فعالیت شما در سایت فودبیار
  • دریافت پیشنهاد از سایت برای رستورانهای دارای تخفیف
  • امکان معرفی رستوران های مورد علاقه  تان به فودبیار برای عضویت در فودبیار

منبع: http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام

پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:معرفی سایت ,pousheh,com, :: 15:44 :: نويسنده : elham

وبسایت پوشه با ایده برگه یادداشت آنلاین شروع به کار کرد. سایت پوشه ابزاریست ساده برای ایجاد، ذخیره سازی و نگهداری یادداشت های الکترونیکی بر روی شبکه اینترنت.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از وبنا، در پوشه میتوان یادداشتها، مقالات، نامه ها و مکاتبات اداری، مستندات، رزومه و انواع محتوای الکترونیکتان را در قالب برگه ها ثبت و در پوشه های مختلف نگهداری کرد.

علاوه بر امکانات عمومی پوشه، شما می توانید از قالب های آماده برای ساخت رزومه، مکاتبات عمومی، دانشگاهی، تجاری، خبرنامه و … استفاده کنید.

جهت مشاهده سایت به آدرس  http://pousheh.com مراجعه نمایید.

منبع:http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام

همیشه پیدا کردن یک نرم‌افزار چه اینکه رایگان باشد و چه نیاز به پرداخت هزینه داشته باشد، یک راه مشکل دارد و آن نصب نرم‌افزار روی کامپیوتر یا تلفن همراه است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، گاهی اوقات حتما برای شما هم پیش آمده که نرم‌افزارهای کاربردی زیادی پیدا کرده‌اید، ولی نتوانسته‌اید آن را با موفقیت روی دستگاه خود نصب کنید.

 

 

اما سایت www.spoon.net مشکل شما را حل خواهد کرد. با کمک این سایت می‌توانید نرم‌افزارهای کاربردی را دانلود کنید که نیازی به نصب ندارد.

این وب‌سایت دارای بیش از هزار نرم‌افزار کاربردی و رایگان برای دانلود و استفاده است. نرم‌افزارهای این سایت بخش‌های مختلفی دارد که از میان آن می‌توان به مرورگرها، بازی‌ها، نرم‌افزار برای شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و… اشاره کرد.

اما قبل از استفاده از سایت باید حتما در آن عضو شوید و یک نرم‌افزار رایگان مربوط به سایت spoon را روی دستگاه خود نصب کنید.

منبع : http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها
  • خانه طرح
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی سایت و آدرس nobbysites.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 31718
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1